
Domos
Administration
Vi kan hjælpe dig uanset, om du har brug for hjælp til en lille smule assistance eller om du gerne vil have, at vi klarer alt. Vi kan sørge for det hele - lige fra kommunikation med revisor, myndigheder mv. til døgntelefon ved akut opståede behov.
Når du køber feriebolig i Spanien er der mange ting at forholde sig til og nye regler at sætte sig ind i. Det kan være overvældende og tage noget af fornøjelsen ved købet. For du vil jo egentlig gerne bare nyde din bolig og dine ferier i det dejlige spanske klima. Derfor tilbyder vi hos Domos Plus at tage os af alt det praktiske.
I. Timepris
Du har mulighed for at booke os til enkeltopgaver eller til at stå til rådighed løbende med en timebetaling fra opgave til opgave.
pris
DKK 980,- + moms pr. time
III. Domos 24/7
II. Pluspakke
Hvis du vælger Domos 24/7 løsningen, får du vores Pluspakke og herudover står vi til rådighed på telefonen døgnet rundt.
Døgntelefonen kan bruges til akutte problemer. Vi sørger for al kommunikation og praktik, så det akutte problem bliver løst.
Med vores Pluspakke får du hjælp til alle de løbende administrative opgaver, der er forbundet med din feriebolig. Vi sørger for det hele.
det kan være:
• administration og indberetning af kvartalsvise skatteafregninger
• kommunikation med offentlige myndigheder
• kommunikation med alle interessenter inkl. udlejningsbureau
• registrering af gæster ved udlejning, hvis du udlejer privat
• diverse løbende administrative opgaver
pris
pris
DKK 2.380,- + moms pr. måned
DKK 1.480,- + moms pr. måned